0.00 

FAQ

Specjalizujemy się w organizacji prestiżowych wydarzeń. Zapraszamy do sekcji FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące naszych usług. Dowiedz się, jak uczynić Twoje wydarzenie wyjątkowym!

Tak. Jako organizator strefy Hospitality współpracujemy z organizatorem koncertów — Live Nation Polska od ponad 15 lat. 

Jeśli chcesz mieć pewność, odnośniki do naszych biletów na wybrane koncerty znajdziesz zarówno na stronie Live Nation Polska jak i stronach innych oficjalnych dystrybutorów biletów (Ticketmaster, e-bilet, Eventim - w zależności od koncertu)

Bilety są zwykle drukowane i wysyłane na około miesiąc przed datą wydarzenia.
Niektóre koncerty mają opóźnioną wysyłkę biletów i możemy je wysłać dopiero w tygodniu przed koncertem. Informacja o tym znajduje się w treści oferty dostępnej na stronie danego koncertu lub zostanie przez nas przekazana mailowo.

Na terenie Polski wysyłamy bilety kurierem. Do pozostałych krajów UE bilety wysyłane są listem poleconym priorytetowym (Poczta Polska) .
Jeżeli wolisz inną formę dostawy biletów, skontaktuj się z nami: office@perfectvip.pl

Bilety wysyłane za granicę są wysyłane listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej, dlatego istnieje duże ryzyko, że bilety nie dotrą na czas do krajów spoza Europy. Polecamy w tej sytuacji wybrać odbiór osobisty w dniu koncertu.

Jeżeli zależy ci na tym, aby otrzymać bilety wcześniej, możesz skontaktować się z nami i zapytać o koszt przesyłki do twojego kraju. 

Jeżeli zależy ci na otrzymaniu biletów kurierem skontaktuj się z nami, żeby ustalić koszt wysyłki do twojego kraju.

Bilety w dniu koncertu można odebrać bezpośrednio przy naszym stanowisku, które znajduje się blisko dedykowanego wejścia dla gości strefy Hospitality.

Informacje dotyczące odbioru osobistego biletów przesyłamy zawsze w tygodniu poprzedzającym koncert.

Aby odebrać bilety musisz znać:

  • Imię i nazwisko osoby, na którą zostało złożone zamówienie;
  • Numer zamówienia.

Nie, rejestracja na naszej stronie nie jest obowiązkowa, żeby dokonać zakupu biletów.

Jak najbardziej. Wystarczy, że w komentarzu do zamówienia lub mailu poprosisz o przesłanie takiego zaproszenia. 

Otrzymasz plik z opisem oferty Hospitality na dany koncert. 

Pamiętaj, że zaproszenie nie jest biletem na wydarzenie i nie upoważnia do wejścia na koncert.

Szczegółowy opis oferty Hospitality znajdziesz na stronie produktu każdego z koncertów.

To zależy od rodzaju biletów dostępnych w sprzedaży.

Bilety kupione na miejsca siedzące na trybunie nie upoważniają do wejścia na płytę.

Na płytę można wejść kupując bilety oznaczone jako płyta (GA).

Niestety aktualnie nie mamy możliwości wydruku biletów Hospitality jako biletów kolekcjonerskich.

Nie, nasze bilety są dostępne wyłącznie w tradycyjnej formie papierowej. 

W większości przypadków bilety nie są imienne. 

Jeżeli bilety na dany koncert są imienne, będzie to napisane w opisie produktu i napiszemy o tym w potwierdzeniu zakupu biletów. 

Nie. Organizator nie przewidział zniżek dla dzieci. Nie możemy również zaoferować zniżek na większe zamówienia.

Jak najbardziej. Dzieci w każdym wieku obowiązuje posiadanie biletu.

Zgodnie z regulaminem organizatora w koncercie mogą brać udział dzieci powyżej 6 roku życia.

Niestety zwrot biletów/anulowanie zamówienia jest możliwe wyłącznie jeśli:

  • Koncert został przeniesiony;
  • Czas/data koncertu uległy zmianie o co najmniej 4 godziny;
  • Koncert został odwołany przez organizatora;
  • Zmieniła się kategoria biletu.

Miejsca przydzielane przez nas są zawsze obok siebie. Przydzielając miejsca, staramy się, aby miały najlepszy możliwy widok na scenę. 

Jeżeli chcesz wybrać konkretne miejsce, możesz poprosić o to w komentarzu do zamówienia lub napisać mail na adres: office@perfectvip.pl 

Jeżeli koncert został odwołany lub odbędzie się w innym miejscu/czasie poprosimy cię o przesłanie nam danych do przelewu bankowego, na które dokonamy zwrotu ceny biletów.

Tak. Organizator koncertów dopuszcza odsprzedaż biletów, jeżeli cena, za którą sprzedajesz bilet, nie jest wyższa od ceny jego zakupu.

Pamiętaj, żeby skontaktować się z nami i przekazać nowe dane kontaktowe i adres do wysyłki biletów.

© 2023 All rights reserved | Regulamin

Kontakt

+48 501 892 260 
office@perfectvip.pl

cartcrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram